Wednesday, May 5, 2010

~UNDANGAN KE MAJLIS PERKAHWINAN~


salamualay'kum... sahabat sekalian..

Sahabat-sahabat di jemput hadir ke Majlis Perkahwinan di antara Nur Ilanah Abdullah & Zaid Mohammad Nor.

Tarikh :19 June 2010
Masa :11.00 pagi-6.00 petang
Alamat : Lot.607, kampung Bukit tanah, 16810 selising, Pasir Puteh, Kelantan

Kehadiran & Doa Restu dari para hadirin saya dahului dengan ucapan terima kasih.

Kepada sahabat2 yang jauh diperantauan/kesibukan dengan urusan yang pelbagai/mengalami masalah2 yang membutuhkan komitmen dan sebagainya... Kehadiran doa sahabat2 memadai.. (T.T) insyaAllah, tambahan lagi alamat sudah diberi (tertera diatas)--> apelagi pos la hadiah kurang2.. hehe! Just kidding.. InsyaAllah kita dipertemukan di lain hari...

Kepada sahabat2 yang sanggup mempertaruhkan masa, harta dan mungkin jiwa untuk menghadirkan diri di majlis ini, saya alu-alukan dan berbesar hati. Mungkin untuk sahabat yang diluar kelantan sukar mengenalpasti alamat rumah, saya sarankan sahabat2 menghubungi saya seawal mungkin untuk 'konsultasi'...hehe! kelewatan mungkin mengakibatkan ketidaklayanan..ngee!

Akhir kata, sahabat2 datanglah beramai2 untuk memeriahkan majlis. Moga dengan kehadiran kalian bertambahlah keberkahan majlis ini.. InsyaAllah!

"Ya Allah Ya Tuhan Kami, Kami mohon restuMu, berkatilah majlis ini, Limpahkanlah berkat & rahmat atas pasangan suami isteri ini, Kau jadikanlah rumahtangga mereka aman & bahagia dalam ketaatan terhadapMu, kurniakanlah kepada mereka zuriat yang soleh & solehah serta berikanlah ketenangan & kemudahan kepada mereka didunia & akhirat. Sempurnakanlah agama mereka dengan ikatan perkahwinan ini~ Amin ya Rabbal Alamin~




10 comments:

Syud Ridzuan said...

im proud of u cousin dear. uwaaaaaa sedeyh abes hang da nk kawen. g nz bile? :(

::Damia:: said...

Salam ila..

Mubarak!
wah, xsangke kot..
senyap2 je..hehe..

tp xsure lg dapat dtg ke x, jauh sgt la walimah ila tu.. kalau buat kat plaza rah blh gak dtg..hihi

BarakaLLahu lakuma wa baroka 'alaykuma wajama'a bainakuma fi khayr.. Amin!

~missU~

nur ilanah abdullah said...

thanks cousinku yang kecoh... kalo xde aral melintang dalam bulan 7 la kot...
to damia: wsalam...senyap2 eh? hehe! kalo wat kat plaza rah mahal sgt mau beribu kot..huu.. xkeje lagi.. anyway jazakillah ukhti! doakn kesejahteraan n kebahagiaan kami..ngee!

Nadirah said...

mabruk 'alaikuma ilanah & zaid.
Barakallahu la kuma wa baraka 'alaikuma wa jam'a baina kuma fii khayr.. Semoga baitul Muslim yang dibina sentiasa mendapat keredhaan-Nya

izzah al izzanis said...

wah....

salam akak..

tahniah..

moga sentiasa diberkati dan gembira hidup bersama kelak sampai ke syurga.. insyAllah..

nurulhuda said...

selamat pengantin baru in advance! :) jadi RD kat NZ la camni..hihi.. all the best for for future undertakings ok..

iman said...

slm kak ila...uuu..nk sgt pegi but not sure how...insyaAllah kalo ditakdirkan pergi akan terbuka lah jalannya..hehe..

Tahniah kak ila...pasni giliran ktaorg la pulak ek...ngihihi...

hidayah said...

alamak.. nk nikoh doh dio.. x kusangka cempedak jadi nangka

NajlaaY said...

Salam akak. tahniah :)
inshaALLAH sy dtg wedding kt jb nnt :)

HambaAllah Yang Memakmurkan said...

agak lama tak berkunjung ke sini. mabruk ukht ilanah. semoga perkahwinan diberkati Allah