Thursday, September 11, 2008

Jom masuk duit dalam TABUNG PALESTIN!!!

selesai sudah majlis pelancaran tabung amal palestin... so after this boleh pergiatkan lagi kutipan derma..tabung akan berlegar-legar di mana saja.. kolej..surau..fakulti.. dan sebagainya..insyaAllah! ayuh..kengkawan kite sumbat duit ke dalam tabung...






emm..teringat pula ana.. pada 21 ogos lepas..ana ade edar sampul surat untuk dimasukkan duit derma.. ana edar dalam kelas ana.. kelas budak2 kos Dietetics..sme nye ade 43 orang.,.n half of it adalah chinese or indian.. n after collect2 duit.. tau x berapa dapat? RM60 lebih!! dasyat gak sekali kutip dapat banyak tu.. Just share..mane tau lain kali boleh buat lagi..kat lecture hall kos lain plak.. hehe!






berbalik pada majlis tadi.. haa..memang best! ana datang lewat..so kene dok luar bersama2 budak2 yang nk masuk dewan untuk buat gimik...








atas plate tu ade lilin.. belakang sekali ade budak bawa board untukmu palestin..macam2!





ni plak..kanak2 ribena yang kecoh..


Allahu akbar!! ayuh! bebaskan palestin...!


ha..kan? ni baru kat luar dewan..kat dalam dewan mmg gamat dengan suasana perasmian dan sebagainya..yg ana xdapat dengar sebab dok luar..


masuk je dalam dewan... ade persembahan multimedia..yg mmg meruntun jiwa siapa saja yg melihat dan mendengarnya... mmg mantop!! walaupon da byk kali tgk..tapi still x dapat tahan meleleh air mata... hope.. kita tidak sekedar mengeluarkan air mata.. tapi mmpu menafsirkan perasaan tu dengan gerak kerja ..yg mampu mmbantu saudara kita di palestin! insyaAllah..


ni suasana kat dalam..mmg gelap.. bagus la..xde la segan kalo nangis..huhu..

haa..siap ade lilin lagi..jangan terjatuh bakar tikar daa...

tula serba sedikit sharing dari ana..

n alhamdulillah... majlis berjalan dengan lancar... syukran sme!



No comments: